• Wij behartigen de belangen van huurders van Viverion.
vector

Stichting Huurdersbelang Berkel- en Reggestreek komt op voor de belangen van de huurders van Viverion in Lochem, Laren, Barchem en Rijssen-Holten. In totaal zijn dit ongeveer 3400 huurwoningen.

Wij zetten ons in voor de huurders middels overleg met Viverion als het gaat over:

• huurverhoging en huurbeleid;
  • onderhoud, renovatie en/of verbetering/aanpassing van uw woning;
  • leefbaarheid, betaalbaarheid en duurzaamheid;
  • prestatieafspraken tussen huurdersorganisatie, Viverion en de gemeenten Lochem en Rijssen-Holten;
  • vragen over woonzaken;
  • behartigen van de belangen van u als huurder.

Heeft u een (hulp)vraag, stuur dan een mail naar: info@hb-berkelenreggestreek.nl. U kunt ook een brief doen in de brievenbus bij ons kantoor in Lochem: Wapen van Lochem 7 of in Rijssen: Oranjestraat 63A. Telefonisch kunt u ons ook bereiken: 06 15043978 (gemeente Lochem) of: 06 40038898 (gemeente Rijssen-Holten).

Onze bestuursleden zorgen ervoor dat hun kennis up to date blijft en worden daarbij ondersteund door de Woonbond. Hoe meer kennis, hoe meer wij voor u kunnen betekenen.

Neem contact op

Bent u huurder van Viverion en heeft u een vraag?
Wij helpen u graag op weg.

Wij komen op voor de belangen van de huurders van Viverion in zowel Lochem, Laren, Barchem als Rijssen-Holten.
Neem contact op